gotta get a pic up but...

Moderator: lumbercis

gotta get a pic up but...

Postby Mafix » Wed Apr 29, 2009 8:26 pm

i put exhaust on the wife scion tc. jdm tyte yo!
seriously though i had to get a system from japan. the only one that made sense to me. sounds good too. thought i'd share. pics up by tomorrow night.
Members don't see the above ad. Register now - it's free!
Mafix
Gold Member
 
Posts: 5877
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:56 pm

Postby LegacyofDan » Thu Apr 30, 2009 11:46 am

what does she think of it? lol
User avatar
LegacyofDan
GTFour God
 
Posts: 3640
Joined: Wed May 23, 2007 3:54 pm

Postby Mafix » Thu Apr 30, 2009 1:18 pm

and she freakin loves it. go figure. learn something new every day.
Mafix
Gold Member
 
Posts: 5877
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:56 pm

Postby LegacyofDan » Thu Apr 30, 2009 1:21 pm

TRD supercharger next? :P
User avatar
LegacyofDan
GTFour God
 
Posts: 3640
Joined: Wed May 23, 2007 3:54 pm

Postby Mafix » Thu Apr 30, 2009 4:38 pm

nope. not unless it's free.
i'll call chris rado up and get some parts and then spend some money on another bullseye turbo and standalone. it's good to live here for some things.
Mafix
Gold Member
 
Posts: 5877
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:56 pm

Re: gotta get a pic up but...

Postby kickyah » Thu Apr 30, 2009 5:14 pm

Mafix wrote:i put exhaust on the wife scion tc. jdm tyte yo!
seriously though i had to get a system from japan. the only one that made sense to me. sounds good too. thought i'd share. pics up by tomorrow night.


Which exhaust system did you get?
Image
All-trac(SOLD).STi.Civic Si.F250.CBR600RR.KFX-400
User avatar
kickyah
Club Member
 
Posts: 72
Joined: Tue Jan 17, 2006 11:03 pm
Location: Maryland

Postby Mafix » Thu Apr 30, 2009 7:16 pm

tsudo.
Mafix
Gold Member
 
Posts: 5877
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:56 pm

Postby 97JZA80 » Fri May 01, 2009 10:47 am

Yeah def throw up some pics. Modding the wifeys car is always fun, you do something and just sit back and wait for a reaction...

Mine normally goes, "So what did you think of xxxx?"

"Oh..um didnt notice any difference, what did you do?".... :twisted:
Mike

88 Alltrac-Light Duty
92 Pickup-Hauling Duty
97 Supra-Dust Collection Testing Device
98 GS400-Wifey
07 GX470-Daily
User avatar
97JZA80
Club Member
 
Posts: 542
Joined: Tue Jan 16, 2007 11:58 am
Location: Middletown, DE

Postby WarTowels » Wed May 13, 2009 4:59 am

Uh, pics?
2003 S2000
1985 300TD
User avatar
WarTowels
Gold GTfour God
 
Posts: 6443
Joined: Tue Aug 17, 2004 4:30 am
Location: I live in a garage.

Postby LegacyofDan » Wed May 13, 2009 11:13 am

yeah! where are the pics. :|




:P
User avatar
LegacyofDan
GTFour God
 
Posts: 3640
Joined: Wed May 23, 2007 3:54 pm

Postby Mafix » Wed May 13, 2009 8:26 pm

forgot all about it. gonna have to get on that when the wife is home.
Mafix
Gold Member
 
Posts: 5877
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:56 pm

Postby Nitro_Alltrac » Thu May 14, 2009 11:38 pm

I'm impressed that your wife thought it was cool. Mine's not so much into cars or any modifications.
Mike

92 All Trac - Daily Driver

Image
User avatar
Nitro_Alltrac
Gold Member
 
Posts: 1990
Joined: Mon Jun 26, 2006 9:13 pm
Location: Nitro, WV

Postby Mafix » Fri May 15, 2009 2:41 pm

she is amazing me more and more
Mafix
Gold Member
 
Posts: 5877
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:56 pm

Postby Mafix » Wed Jul 08, 2009 12:57 am

Image
Image
Mafix
Gold Member
 
Posts: 5877
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:56 pm

Postby 97JZA80 » Wed Jul 08, 2009 10:32 am

Dam dude...2 months later...haha looks good.
Mike

88 Alltrac-Light Duty
92 Pickup-Hauling Duty
97 Supra-Dust Collection Testing Device
98 GS400-Wifey
07 GX470-Daily
User avatar
97JZA80
Club Member
 
Posts: 542
Joined: Tue Jan 16, 2007 11:58 am
Location: Middletown, DE

Next

Return to NorthEast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest