st185 question

HyunChris

New member
Hey everyone, I am about to start shopping around for a project car. The st185 is my dream car. However, with my family, I assume my wife wants me to drive a car with dual airbags. I know the st205 had dual airbags, but did any of the st185s have them?
 

underscore

Well-known member
I've never seen or heard of any 5th gen with a passenger airbag. Even a drivers airbag seems to be fairly rare, I believe it was an option up until 93.
 

FC Zach

Active member
underscore":2yfnve0f said:
I've never seen or heard of any 5th gen with a passenger airbag. Even a drivers airbag seems to be fairly rare, I believe it was an option up until 93.

Mine came with a driver's side airbag. . I think it was coming on most US vehicles at that time. My 94 had both driver and passenger side airbags.
 

gt4tified

New member
underscore":2yhnxozo said:
I've never seen or heard of any 5th gen with a passenger airbag. Even a drivers airbag seems to be fairly rare, I believe it was an option up until 93.

Out of curiosity, does your RC have one? Because mine didn't.
 

underscore

Well-known member
Nope, mine came with one of the optional Momo wheels. Of the 5 or so JDM 185's I've been in none of them have had an airbag. My 184 doesn't have one either, come to think of it I didn't own anything with an airbag til 2012. In 2016 I managed to get ABS! :rofl:
 
Top